به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان؛
مديرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا به مناسبت « روز حمل و نقل و رانندگان »، با كاركنان شاغل در واحد نقليه ديدار کرد.  
کد خبر: ۱۱۴۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 24 December 2023

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، در ابتدای اين برنامه مديرعامل شركت به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران شرکت ضمن بازديد از امكانات و تجهيزات كارگاه هاي تعميراتي خودروها با شاغلين در اين بخش‌ها به گفتگو پرداخت. 

 

مديرعامل نيروگاه نكا با كاركنان واحد نقلیه دیدار کرد    

در ادامه، نشست صميمانه‌ای با حضور تمامی کارکنان حمل و نقل شركت در اتاق رانندگان برگزار شد، نوراله ادبی در اين جمع، ضمن تبريك روز حمل و نقل، از خدمات كاركنان زحمتكش واحد نقليه در جهت سرويس دهي و تأمين آسايش و جلب رضايت كاركنان تقدير و تشكر نمود. 

 

مديرعامل نيروگاه نكا با كاركنان واحد نقلیه دیدار کرد    

وی با اشاره به حضور همکاران متخصص در مجموعه نقلیه شرکت افزود: مجموعه نقلیه شرکت سهم مهمی در ایجاد آرامش و ایاب و ذهاب همکاران دارد و کارکنان شرکت از آثار خدمات شما منتفع می‌شوند.  

ادبی همچنين خدمات واحد نقليه را در سرويس‌دهي به كاركنان و تأمين كالاهای مورد نياز را با توجه به محدودیت‌ها و شرایط موجود شرکت مطلوب ارزيابی كرد و گفت: رضايتمندی همه همكاران از عملكرد و خدمات واحد نقليه، شاخص خوبی برای موفق ارزيابی كردن فعاليت‌ها و نشان دهنده حاكميت نظم و انضباط و انسجام همراه با حس تعاون و همکاری در این مجموعه است.

در ادامه عیسی جان نثاری معاون مالی و پشتيبانی شركت نيز از وجود روحیه جهادی و همكاری در مجموعه نقلیه به عنوان سرمایه ارزشمند سازمان ياد كرد و تعهد، دلسوزی و اهتمام و شدت علاقه‌مندی به كار را از شاخصه‌های پررنگ این واحد ارزيابی كرد.

در ابتدای اين نشست حسینعلی مقدسی سرپرست اداره خدمات شركت ضمن تقدير و تشكر و ابراز خرسندي از حسن توجه و حضور مديران شركت در مراسم گراميداشت روز حمل و نقل و رانندگان، گزارشي از عملكرد امور نقليه و تلاش هاي شبانه روزي كاركنان آن در زمينه هاي نگهداری و تعمیرات خودروها، سرويسدهي مطلوب به كاركنان و حمل و نقل مواد و كالاهاي مورد نياز شركت ارائه و بر آمادگي خود و همكاران مجموعه نقلیه براي خدمت رساني بهتر به همكاران تأكيد کرد.   

 

مديرعامل نيروگاه نكا با كاركنان واحد نقلیه دیدار کرد    

   

نوراله ادبی در پايان با اهدای لوح تقديري از قربان دهبندی پیشکسوت و بازنشسته این مجموعه و محمد علی محمودی مقدم، عامر حیدریان، علی اصغر امیری 3 نفر برگزيده شاغل در مجموعه نقلیه قدردانی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار